Info

Management team


P.M. de Lagh

Functie: Managing Director – Sales
Email: mario@standbylogistics.nl
Tel: +31 (0) 6-55347623


E. Lassooy

Functie: Managing Director – Planning & Facility Manager
Email: egon@standbylogistics.nl
Tel: +31 (0) 6-46023990


B.P. Rijlaarsdam

Functie: Managing Director – Planning & Administration
Email: bram@standbylogistics.nl
Tel: +31 (0) 6-41843723

Onze specialismen

  • Nationaal en internationaal transport
  • Luchtvracht over de weg
  • Groepage-transport
  • Snel-transport
  • Koeriersdiensten
  • Geconditioneerd GDP/HACCP (koel/vries) transport
  • Warehousing (Douane entrepot-C)


Standby Logistics

De heren E. Lassooy, P.M. de Lagh en B.P. Rijlaarsdam zijn het transportbedrijf gestart in oktober 2003 met een bepaalde visie, namelijk; een transportonderneming neerzetten die flexibeler en persoonlijker is dan elke andere transportonderneming. Transporteren gaat namelijk vaak verder dan enkel een levering over de eerste drempel plaatsen. De focus ging hierbij uit naar luchtvrachtvervoer over de weg.

De werkzaamheden van Standby Logistics zijn volledig ingericht op de wensen van de klanten. Het vervoeren van goederen gaat van één enkele enveloppe tot complete vliegtuigplaten.

Betrouwbaarheid:

In de luchtvracht worden steeds strengere eisen gesteld aan veiligheid en controle. Om als luchtvracht vervoerder goederen te kunnen vervoeren hebben onze chauffeurs allen een ACN schiphol pas nodig. De eis om deze ACN schiphol pas te kunnen gebruiken is dat alle medewerkers en chauffeurs voor aanvang van hun dienstverband bij Standby Logistics en daarna om de 2 jaar een bewijs van goed gedrag, ondertekend door het Ministerie van Justitie, kunnen overhandigen. Om deze rede wordt al ons personeel gescreend voor aanvang van hun dienstverband bij Standby Logistics en Ook zijn zij verplicht om de cursus beveiligingsmedewerker luchtvracht te volbrengen.

Veiligheid:

Al onze voertuigen zijn voorzien van een GPS/GSM tracking & tracing systeem. Hierdoor kunnen wij onze voertuigen en dus uw goederen te allen tijde traceren. Ook bieden wij de mogelijkheid om zelf onze voertuigen met uw goederen van achter uw eigen PC te volgen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

Flexibiliteit:

Neem gerust contact met ons op, wanneer uw leveringen iets meer vraagt dan een “plek achter de eerste drempel”. Wij denken graag met u mee om uw klanten meer te bieden dan alleen een levering. Onze klantvriendelijke medewerkers leveren uw en ons visitekaartje af.